raincoat.

Hellu! Ska dyka ner i kudden nu och försöka att slumra så fort som möjligt. Sov inte ett dugg bra inatt. Hoppas på förbättring. Imorgon är det fredag vilket resulterar i att jag tar helg vid halv fyra imorgon och har därmed gjort min första vecka på sommarjobbet. Only 2 weeks left. Let's do it. Var på barmarksträning idag och det känns i mina ben nu efter den kan jag säga. Längtar tills innebandy säsongen börjar och tills vi får börja med innebandyträningar. Tagga inför en ny innebandy säsong! Men jag vill inte att fotbollen ska sluta än heller, eftersom att det är skojj! Är ju dock ingen stjärna direkt men det är kul! :)
 
 
Haha, jo förut! Gött med lite skratt sådär under träningen. Haha, härlig känsla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0