what if hope was lost.

Hej! Måndag och det är sista sobbarjobbsveckan för mig, underbart! just nu gör jag inte mycket mera än att lyssna på musik. Men det räcker gott och väl! Hade en super trevlig helg också. Hoppas på en trevlig helg även nu till helgen. Fryksdalsdansen är det som står på schemat! Får se om jag drar iväg både fredag och lördag eller bara Lördag. Ska höra hur mina friends tänkt å göra.
Jaja Idag blir det iallafall barmarksträning. Men innan det så väntar jag på att få paj. Pappa gör rabarber och jordgubbspaj. MUMS. Om jag hinner ska jag även försöka att övningsköra lite smått. Mamma har varit och hämtat mitt pass så nu äre fritt fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0