young and wild

Hej! Söndag och imorgon börjar mitt sommarjobb. Vill.Inte.Alls! Men det är väl inte hela världen. Slutar ju vid tre på dagen så jag har ju mkt tid till övers av dagen om man säger så. Haft bra fyra dagar i stockholm med sanna och emma. Riktigt kul! Sedan har jag också haft en bra helg. Mycket roligheter. Sedan finns det ju sånt som man vill glömma för en stund och sedan sånt man inte vill glömma alls. Men över lag så har det varit den lätt bästa veckan på detta sommarlov än så länge. Kanske till och med på hela året. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fräsch. Sedan ska jag slänga på mig några sköna/slöa kläder och må gött. Tagga sommarjobbet imorgon typ..höhö!
 
Haha älskar hur ful jag är på den här bilden när jag ska visa min hållning, och med den minen så kanse det går att gissa att det är en ful hållning jag har. Ja men ni ser ju ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0