and they wonder why I don't change and why I ain't scared.

Hej! Inte tillfört med allt för mycket idag nör! Var på såndär kurs man måste gå på för att få börja övningsköra. Gött att det är gjort må jag säga. Hade faktiskt tänkt att gå ut och springa. Men va blev det av det då? nej inte mycket, men så töligt med denhär träningsvärken. Kommer ju kännas trögt direkt. Men det lär ju bli bättre om jag rör på mig. Jaja latsvadd, uschaa. Bara idag och imorgon kvar innan stockholm också. Kommer bli riktigt najs det tycker jag. Får se vad denna lördakväll har att erbjuda för något då.
 
Dragspelstämma nästa helg också. Hoppas på en supertrevlig helg nere i ransäter. Hoppas även på att vi blir vid Johanna innan stämman. Mohihih!
 
smickrande tjejer. Men man får väl bju på sig litte, höhö. När såg jag dig senast? Känns riktigt lääänge sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0