du är inte lika ung längre, men fortfarande lika dum.

Hej! Onsdag i all ära, har inte gjort ett skit idag typ. Bara kikat på ett serie avsnitt. Sovit läänge och ätit. Senare vid halv sju så är det barmarksträning. Döda mig.. Nervös är jag. Haha. Kommer  väl va den med sämst kondition och  halvdöd efter träningen. Jaja, men det är väl meningen att den ska bli bättre, höhö. Sista fotbollsträningen på två veckor imorgon också. Lite tur på ett vis då jag och Sanna drar till stockholm på måndag, Wihoo! Då missar jag ju liksom ingen träning, så det var ju bra. Ser iaf verkligen fram emot stockholmstrippen!
Imorgon ska jag till Karlstad med Hanna och sedan träning på kvällen, så morgondagen ser mycket lovande ut.
Nästa vecka är det även dragspelstämman. Skojsigt! Tråkigare är att jag börjar att jobba efter nästa helg. Men det är inte hela världen. Har ju eftermidagarna och helgerna att göra saker på. Och det är ju ändå bara 15 dagar  med jobb om man tänker efter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0