Keep those feet running.

Hej! sitter i soffan med datorn i knät och avnjuter lite tid vid spotify. Spelade match mot kil igår, blev en förlust med 3-4. Tråkigt då vi var värdiga att vinna. Vi hade riktigt många chanser men satte allt för få! Fick gå in och spela i andra och fick även göra ett mål, det var skoj.  Efter matchen så köpte jag och mamma mat, sedan bar det iväg hem och hämta upp sanna. Så Sanna har jag umgåtts med tills efter två någon gång idag. Ska dit ikväll också för att se på topmodel och projektrunaway. Mysigt. Men först träning vid halv sju. Vilket betyder att jag måste hoppa i träningskläderna! Alltid ute i sista sekund. Måste skynda på nu om jag vill komma i tid. Jag kan ju i alla fall försöka. Höhö.
 
gosa lite med ful gismo. Får väl va lite snäll mot honom någon gång ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0