Muntliga nationella i svenskan.

Åh herre! Jag är nervös och allt vet vad inför muntliga nationella i svenskan som jag har imorgon! När jag sitter här hemma och övar så känns det ju bra, men när jag ska prata imorgon kommer det gå åt pipsvängen. Kommer tappa bort mig, darra på rösten å allt. Men får njuta av känslan efteråt när man vet att man är klar med skiten. Nästa vecka är absolut sista veckan innan sommarlovet och det känns mer än underbart! Nästa vecka är också en helt fri vecka, inga skoluppgifter eller någon sådan skit, wihoo. Ska må så gött i sommar, som jag längtar!

Måste säga att jag redan saknar min Johanna. Man längtar ju tills hon kommer hem, brun å fin kommer ho va og :)


Du å jag,vi delar gjädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0