Sommarlov!

Andra dagen på sommarlovet. Härligt! Känns riktigt bra, så som jag har längtat och sett fram emot sommar och lov! Vill dock inte jobba..men börjar ju iaf inte förrens 9 juli. Men man kan ju göra saker även om man jobbar. Vi slutar ju liksom vid tre så det är ju mycket kvar av dagen. Sedan så börjar vi inte för tidigt heller utan vid nio. får ju i alla fall pengar, göttmos!

Vet inte vad jag ska göra i sommar förutom att ha kul och göra massa saker med mina vänner! Saker som, grillkvällar,fester, åka någon stans, shoppa, bada, tjejkvällar, mysdagar, galenskaper och sånt där. Sedan så har jag ju en resa att se fram emot i slutet av sommaren med bästa sanna, mamma och eva. Turkiet blir!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0