09:09

Tjo! Sitter i skolan. Har coachtid. drygt som fean just nu. Åkte hit för mentorstid imorse och den tar typ 6-10 min. Värt! Men men det största undret är iaf hur jag orkade mig upp imorse. Klockan ringde 20 över 5. Dock så gick jag inte upp förens klockan sex. Känslan när jag hörde klockan ringa imorse var- redan!? Kändes verklgen som om jag bara sovit i 2 timmar eller något. Jaja har ju sovmorgon imöra. Och vad ska jag göra i skolan imorgon? Jo, jag ska se en film jag redan sett, plus lyssna på ngt slags möte som egentligen bara är till för karlstads ungdomar. Hujjedamej! Men jag är glad för det, för det är gött de!

När jag kommer hem sedan ska jag bänka mig framför one tree hill. Och just nu längtar jag till bussen hem,inte till den 4 timmar långa samhällslektionen som väntar. Höhö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0