Dagen efter dagen före.

Hejsan! Nyss käkat mat och sitter nu och lyssnar på musik. Ska väl bege mig bort emot hagalund för städning. Inget jag känner alls för, tråkigt. Men ju fler man är desto fortare går det ju såklart! Men innan jag beger mig dit bort så ska jag in i duschen å fixa till mig lite, Vi skulle va dör vid halv två typ såg jag jämt nyss, men jag får komma senare helt enkelt.
Ska kika på en film sen som mamma och de hyrde igår. Bara ta det lungt och må gött. För imorgon är det skola och fy vad hemskt det känns. Men jag överlever och gillar att åka buss så jaja!

Det var förövrigt en rolig kväll igår. Mitt lag vann ju som sagt. Kulit. Alltid kul att göra lite lekar/tävlingar tkr jag! Det var även roligt att få se de som man inte ser så ofta längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0