Deja vu.

Sitter i skolan och har coatchtid. Gjort tyyerst lite i svenskan och sedan har jag spelat rixdags. Ett spel till samhällskunskapen typ. Väntar på att vi ska få gå och äta men det är först om en timme typ. Skulle vara skönt att bara få komma hem också. Påsklov vore nu det! Kommer bli gött det, som det alltid är med lov. På långfredagen blir det väl partaj og. KULkul! Ser jag fram emot, riktigt sugen på det.
När jag kommer hem senare idag ja då blir det banne mig serie kollande. Och äta skorpor låter även det lockande...




Ser väldigt sur/sammanbiten ut på bilden, haha! Men känns ju lite dumt å sitta och ta kort på sig när man sitter här så man får ju försöka att vara lite diskret haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0