depp.

Halloj! Känner mig depp. Vet inte varför, kanske är det för att jag längtar lite efter mina kära vänner. Visst jag såg dem igår och vi hade kul! Men jag skulle uppskatta att bara umgås, inte ha ngt att göra, bara va å tarja på om allt och inget. Man skulle kunna säga att jag är riktigt sällskaps sjuk just nu och hade inte haft något emot lite sällskap. Men jag får se till att beslagta ngn snäll själ någon dag så jag inte är deppidepp. Men det finns väl sådanna dagar också. Det har aldrig hänt förut men ngn gång ska väl va den första. Och fuck that, för jag hatar depp personer! :)



åhh ge mig snälla! Gud sö gött vöt!  det här hade jag då inte tackat nej till! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0