Det är tomma ord som fastnar för att jag låter dom va kvar.

Hemma äääntligen! Men det har varit roligt. Men gud så trött e människ kan va. Hela klassen va ju heldöa. Jag hade iaf sovit lite inatt jag. Så att sitta och lyssna på föreläsningen idag var inte det lättaste. Jag orkade bokstavligt talat knappt hålla upp ögonen. Känns så himla otrevligt mot den som pratar. Men jag lyckades att hålla dem uppe iaf, förutom en gång när jag kom på mig själv med att ha blundat. Då äre fan illa när man inte ens märker att man stänger ögonen. Men skitsamma nu är jag hemma iaf och lyssnar på musik och ska sätta på en serie för att kika lite på. Ska gräva ner mig i min källare resten av helgen. Bara vara liksom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0