Hunger Games.

Hejsan! Sitter och lyssnar på musik. JAg har varit ute och gått hela kvällen med Johanna. Var och åt pizza förut med felicia,mia och kajsa också. Trevligt! Jag och Johanna var ju även på bio idag. Vi kikade på Hunger games och den var bra tkr jag! Måste ju även berätta att vi åt glass, suuupergod glass. Då var jag nöjd kan jag säga.

Ska dra mig mot sängen nu och sova. Hoppas äckelhostan kan försvinna snart iaf. Skulle vara tacksam.



 

Sitter vid min gamla bärbara dator. Haha! Jag säger bara hata hårfärgen och själva håret. Och glasögonen. Kan verkligen inte tänka mig själv i glasögon längre. Nu för tiera så känns det verkligen när jag har glasöga på mig, det är lite halv obekvämt. Men slipper å ha dom iaf. Det klager jag inte över iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0