Ice cream.

Äter glass. Är nyduschad och sitter och lyssnar på musik! Tog cykeln till träningen idag. Det snöade ju så det blev ju extra glingt där det var isigt. Det började med att jag höll på att dra mig jämt utanför huset innan jag skulle trampa iväg. Men sedan klarade mig hela vägen till hallen, fick åka riktigt sakta dock. På vägen hem så bestämde jag mig för att gå istället. Börjar med att jag halkar typ 5 gånger, sedan tillslut så drar jag mig. Jag var inte förvånad. Halkade ytterligare några gånger men ramlade bara en iaf. Men det var glingt faktiskt och min (o)tur kanske ;) Jag cyklade ju inte ens, jag GICK. Men som sagt det var glingt..

Imorgon väntas det ett studiebesök hos VF. Börjar halv tio imorgon. Studiebesöket tar en timma. Så Lektionen imorgon blir en och en halv timme. Skönt. Istället för fyra! Jag kan bara säga att skolan denna vecka har varit underbar för min del! :)
Nu förväntar jag mig en riktigt bra helg också. Men helger är väl alltid bra, så det är nog ingen fara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0