Myskväll

Haft en bra dag idag! Tog bussen till Johanna klockan kvart i ett idag och var där till lite efter fem ungefär. Vi gjorde inte så mkt, tiden gick riktigt fort så vi hade inte ens hunnit tänka på om vi skulle göra något. Men vi pluggade och lagade mat. Jävlar vilken king köttfärsås da! eller va sägeru johanna!? Måste ju erkänna att johanna började med att laga mat och jag kollade på/skrev på mitt skolarbete. Men bestämde mig sedan för att hjälpa till. Är även riktigt glad över att jag gjorde klart skolgrejen idag. Det var ju absolut ingen stor grej och inte överhuvudtaget svår men att jag "tog mig tid" och gjorde klart det så att jag slipper att ha det kvar. Känns riktigt gött faktiskt.

Har sedan haft en myskväll med mamma. Vi har ätit mat, kollat på en film som vi hyrt. Vi lyssnade på lite musik och dansade en sväng också, haha! :) Men trevligt, trevligt. Nu sitter jag och kollar på en film som vi också hyrde förut, Arne dahl De största vatten. Sitter i min källare forever alone men sånt e livet. Filmen är tre timmar, å herre. Men Det ska nog gå, annars får jag väl fortsätta imorgon :)

Match imorgon också. Klockan tre hemma. Hoppas på vinst! Men nu ska jag fokusera på filmen! :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Godaste köttfärsåsen någonsin tror jag!

2012-03-10 @ 00:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0