sleep tight.

Nu blir det sängen och det med basta! Är riktigt sleten. Imorgon väntas en 4h lång samhällskunskap..Men det går att bra. Är lite mera orolig över 4h naturkunskap på onsdag och 5h naturkunskap på torsdag. Det hade fan inte kunnat vara värre. Okej där ljög jag för så farligt är det faktiskt inte. Det lovar jag! Får iaf sova 7h inatt. Det är ju skönt det iaf. Bättre än 5h, som det alltid blir på onsdagar pga sen träning.

Lyckades att missa bussen imorse också. Tänk er känslan av att se när bussen åker förbi och man bara...du skojjar!? Som tur är så går det ju en buss 7:15 så jag tog den och kom ju i perfekt tid till lektionen. Ja, det löser sig sa göbben som sket i vasken.


Jag är nog inte det du drömmer om men jag är det du ser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0