Söndag it is.

Helgen är redan slut. Är även krasslig. Känns ju inte sådär superkul. Trodde verkligen inte jag skulle ta mig upp ur sängen imorse och orka med att spela match. För fy vad vesen jag kände mig. Det var sådär när man får ont i hela kroppen typ, så obehagligt! Men jag gick upp och blev allt bra mkt piggare! På matchen blev det förlust, 2-3. Efter matchen kom det tillbaka och jag blev sådär loj. Men vi åkte iaf in till bergvik för att kika. Jag skulle kika efter en skinnjacka, det har jag velat ha så länge nu så! Hittade en tillsut, och gillar den skarpt. Tur att man inte behövde å betala själv i alla fall. Haha har ändå nästan inga pengar på kortet nu. drygt 300 kvar av studiebidraget. Fick en hundring av mamma förut så har väl iaf 400. Jaja jag överlever nog. Vill ha så mkt nu. Vill ha massa nya kläder och allt! Såg ett snyggt linne på vila som jag bara MÅSTE ha! :)





la la la la like it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0