Trevlig kväll må jag säga!

Haft en riktigt bra kväll med goa flickor. Var bara jag, Johanna och Sanna idag. Riktigt mysigt hade vi det tycker jag. Först åt vi och pratade. Sedan var det ju melodifestivalen, loreen vann ju och det tyckte jag var rätt. Men Danny va ju bra og. Men glad att det inte blev en låt som man inte tyckte om som gick vidare iaf! Efter melodifestivalen så sjöng vi och hade det riktigt gött. Go stämning skulle jag säga. Jag och Johanna följde sedan Sanna hem. Och vi kom hem förut någon gång och har nu gjort oss klara för att sova. Johanna klagar på mig, att jag har gjort henne till nattmänniska. Ja det kanske är sant det där, att man blir som man umgås ;)


fiin og.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0