we're soldiers and soldiers bleed.

Satt fint med lasagne och vitlöksbröd efter en goo träning. Nu kikar jag på one tree hill. Älska serien! Favvisen det. För stunden tänker jag ignorera att det är den tidiga bussen som gäller imorgon. Men jag överlever det kunde varit värre!
Det som kommer mig i tankarna hela tiden är SOMMAR! Men seriöst, det skulle vara underbart! Fast måste säga att jag verkligen älskar vädret som vi har nu. När det precis har blivit bart på vägen och det är ljusare ute. Man blir lite piggare. Och snart fyller man väl år og da! Okej är väl ett tag kvar men ändå inte långt bort. Dåru Johanna skarä fires! Inte för att jag längtar efter att fylla år direkt, men det är ju en anledning till å få presenter och tårta ;)
Nej nu ska jag fortsätta att kika på one tree hill. Får vara sista avsnittet nu, om det möjligtvis inte skulle sluta så att man blir sådär riktigt nyfiken på nästa avsnitt. Då kan det bli ytterligare ett till! Men jag säger Go'natt iaf!




Fina rivmärken jag skaffade mig i fejjan på lördagen.


Nyduschad och osminkad. yes!

KRamelikram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0