Crazy, but that's how it goes.

Tjosan! Hemma efter en rolig gympa lektion! Riktigt bra var gympalärarna också. Men jävlar vad varmt det var på bussen hem, höll på å flyta iväg kändes det som. Färjävla obehagligt är det iaf. Men nu så är jag hemma och sitter i källaren och kyler mig haha. Himla skönt här nere! Snart kommer Johanna hit på lite glass ätning. Vi drar oss bort till punkten å köper oss. Är stamkund där på sommaren jag! Haha, men man kan ju inte leva utan glass heller. 
Blir även grillat ikväll, MUMMA!!






satte på mig klänning. Gillar egentligen inte att ha klänning, känner mig grotesk. Typ som en transa eller en sån där jätte på barnprogram. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0