It's a beautiful day.

Tjo! Sitter i skolan på franska lektion nu. Hade muntliga nationella förut, jag och Johanna. Haha, men godkännt fick vi ju så det är ju prima! Slutar om inte alls länge, då blir det bussen hem till munket och väl hemma så ska jag ta en promenad med Hanna. Man kan ju inte annat än att älska vädret som varit de senaste dagarna! Helt underbart. Känns som att det är sommarlov redan, men jag ska inte vara för nöjd för det verkar ju som om det ska bli dåligt väder till helgen. Men man får njuta av vädret så mkt som man kan medans det är fint. Ser fram emot helgens tjejkväll också! Underbart.


Jag gillar googel translate, fick mig iaf att skratta, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0