mina vänner säger stop,stop håll i hatten.

Hej! Sitter i sängen nu nyduschad efter fotbollsträningen. Härligt. Kikar på min reflektionuppgift som vi har på kommunikationen. Hoppas man får ett hyffsat bra betyg på den. Imorgon är det onsdag vilket som för min del betyder sovmorgon! Jag klagar inte och det känns som om det behövs nu faktiskt. När vi går igenom planerna för våra lektioner framöver så inser man och får det svart på vitt att det inte alls är lång tid kvar tills sommarlovet. Älska känslan.
Planerna för imorgon är skola, nationella prov i franska. Sedan när den älskade skolan är slut så bär det av hem till munkfors och sedan ska jag träffa Hanna. Tror det blir springtur,promenad ja ngt sådant. Trevligt trevligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0