don't loose it all

hejhopp! Tråkig fredag, grått och trist ute. Men jag är ju ledig på fredagar så det är positivt! Lite senare så blir det att gå ner till hallen och kika på dam a-lagets match. Skojsigt! Allt annat känns fan lite segt faktiskt. Har en jävla filosofihemtenta som suger balle och ska vara färdig på tisdag. K.o.m.m.e.r  A.l.d.r.i.g  A.t.t  S.k.e.....
som jag känner nu vill jag bara ha jullov på direkten och bara få vara utan att ha ett skit att tänka på! Hallelujah vad gött det skulle va. Om man skulle ta å köpa sig något gott kanske? skulle säkert göra mig lite gladare, food/sweets are my best friends. Sviker aldrig och stannar alltid kvar! ;)
Borde helt ärligt ta å skriva på hemtentan men det tror jag att jag tar å skiter i!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0