It's a lesson I wish I didn't learn the hard way.

HellO! Första praktikdagen idag. Jag och johanna är ju som sagt på konsum. Varierad jag är i mina praktikval men jag fick inte på något utav de andra ställena jag ringde till och jag har inte något emot att vara på konsum, det är trevligt värre faktiskt. Johanna är ju där också. Hon är gäst hos mig under veckan hon, helt perfekt! Hon måste sova som en gud i min älskade säng iaf. löv it. VI gjorde köttfärssås och pasta förut vi. Matlådor, såja! Duktiga vi är da. Måste se till att göra mig klar för innebandyträningen också. Men jag är ju inte direkt känd för att komma i tid, höhö. Är öm i kroppen också. Johanna går lös på mig under mätterna....skämt å sido. Jag har väl träningsvärk efter min och johannas springtur samt styrka igår! Svag som en liten skit i armarna, fast starkast ändå. Fattar inte hur det går ihop men det är på det viset iaf. Lucky me.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0