Jag önskar att jag var en sån som inte tänker alls

Hej! Nyss kikat på livet på andra sidan, så himla intressant! Haft innebandy träning så kom hem runt tio och gjorde mig smörgås och kikade på programet. Så nu blir det alldelles strax sängen för min del. Börjar morgondagens första lektion med psykologi, låter väldigt bra! Ska även kolla efter en ny innebandyklubba imorgon, min är för kort. Det har jag tyckt ett tag men det var inte förrän idag jag verkligen störde mig på det och den kändes bara opraktisk och obehaglig. Nej en ny får det bli! Är lite tönt när det gäller att skaffa nya saker eftersom att jag ofta vill ha det som jag är van vid. Haha that's right! Bara denna vecka kvar nu också innan praktiken. Ska vara på konsum med johanna, frida skulle också va där fick jag reda på idag. Låter ju superbra det. Får försöka att inte reta gallfeber på henne, haha! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0