Mabye one day, I'll be what you need

Söndag kväll och jag sitter framför tv:n och ska om inte allt för länge slänga mig ner i min underbart sköna säng och sova. Dagen har varit helt ovärd faktiskt. Inte gjort ett skit på hemtentan i filosofi heller. Jag och Johanna kom efter ett litet samtal överens om att ingen av oss skulle få göra ngt på hemtentan. Ingen av oss orkade eller ville, så det var en bra deal. Det är heller ingen som skulle bryta den överenskommelsen för hatet mot personen som skulle ha jobbat ändå och fått saker gjort på hemtentan skulle vara enormt! Haha. Nej nu lockar fan sängen som aldrig förr, ska bädda ner mig och bara ligga å fundera tills jag somnar. Det är det absolut bästa det! Och när jag vet att jag har sovmorgon så känns det ju helt underbart!
 
Kollat på lite gamla kort i helgen, roligt roligt! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0