En dåres hopp

Hejsan! fint väder ute och den här veckan blev riktigt bra och jag glädjer mig åt det! Fredag imorgon och vi slutar vid tio över två. Kommer hem vid tre-halv fyra ungefär. Häärligt med helg må jag säga! Kom precis nu på att jag har en uppgift att lämna in på psykologin också. Får se till att fixa det. När jag sett till att ha det gjort så blir det duschen för att sedan göra mig mat och invänta Jonas. Ikväll har jag två program som ska ses också. Låter som en perfekt kväll. Ingen fotbollsträning för mig idag heller, snoorig å sådär som man är. Jaja kunde vart värre.
Får se vad helgen har att erbjuda också, hoppas på något kul. Skulle ta ut min lön förut, men icke. BANKJÄVELN va såklart stängd. Så pappa får gå dit imorgon å ta ut dem åt mig. Smart å stänga klockan ett. Vilket vanligt fölk med jobb och skola har tid då!? Å hör sen ;)

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0