Innan du glömmer mig

Lyssnar på massa musik och bara är. Funderar på att sätta igång med lite mat. Tänkte mig kyckling och ris. Men jag har ingen direkt matlust alls. Men funderar på å skita i det, mat är alltid min bästa vän. Haha sad but true! Men bara det är klart så kommer jag nog bli så sugen så. Mästerkocken kan ju bara briljera, så har ju inget att frukta. Tänkte sedan att se efter om jag hittar någon film som verkar intressant. Aa juste ja, kan ju fanimej hyra film direkt på tv:n. Kanske skulle va ngt nu det. Mohaha, älskar när jag kommer på sånt här när det verkligen behövs!
Nu har jag glömt bort inlägget lite här och börjat med maten, det går framåt alltså.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0