inte en jävel skulle fatta, inte ens de som alltid brukar förstå..

VÄRDELÖS lördag. Fast samtidigt kanske behövligt på något vis. Inte gjort anågonting värt idag. Det enda som jag gjort idag har varit att plocka svamp och äta, mat och annat gott. Imorgon är det i alla fall en pluggdag som gäller för mig och Johanna! Bara att bita ihop, faast jag gillar våra pluggdagar. Vi bakar alltid något, imorgon ska vi även laga någon mat, och som vanligt flamsa lite men samtidigt in emellan så pluggar vi. Perfekt kombo!
Tror jag ska gå upp och se på en film som skulle gå på femman, istället för att sitta nere i min källare som en eremit. Men jag älskar att va här nere och typ lyssna på musik, precis som jag gör nu! Så det är ingen skit.
 
  
 
Bild från turkiet, älskar de shortsem och det linnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0