jag har vakat många nätter, förhandlat med mig själv.

Tjobree! Lördag och jag ska snart börja packa för matchen sen vid kvart i ett. Är hemma match, det är gött. Bara 2 matcher kvar nu också. Har gått riktigt fort denna säsongen, men nu är det snart innebandy som gäller! Har ju sån himla tur så att nu ska vi träna innebandy tisdag och torsdag. Exakt de dagarna som jag har fotboll, jag kan alltså inte va med och spela innebandy ens en träning i veckan....
Ikväll är det 40års kalas som gäller, rockabilly tema! Ska bli roligt. Så efter matchen så blire att fixa sig för det. Får se hur det går, höhö. Ska försöka få till någon frisyr som inte är alltför bedrövlig ;) 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0