Och om man skulle få bestäma precis allt, fan vad lycklig man skulle vara

Tjo! Äntligen fredag! Åh vad härligt det känns. Gjorde muntligt i engelskan i skolan förut och skickade in engelskauppgiften, fan vad gött! Då är det överstökat. Idag blir det inte så mkt vad det verkar, pappa ska väl laga mat och göra det lite mysigt så blir väl att vara snäll och va med och äta. Men äta har jag aldrig något emot så, haha!
Innebandy matchen som vi skulle ha imorgon är inställt också. Fy vad besviken jag är, sett fram emot den där jävla matchen hela veckan och så blir det inget! Helvetes skit...
Menmen nästa helg så, då banne mig! 
 
såhär såg det ut på mitt rum för ett tag sedan. Jag städade och nu börjar det ta sig igen. Jävla kädmagnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0