Trött som bara den.

Åhh fy för å gå upp tidigt. 20 över fem imorse vare dax att öppna ögonen och dra sig upp. Kommer bli knäckt innan helgen kommer jö. Höhö! Sitter och väntar på matte i skolan nu, fattar inte att jag ens är här mer än en timme innan vi börjar, men jävla busstider som man har så kan man inte göra så mkt åt de. Det jag längtar efter nu är maten och sedan att få åka hem. Fotbollsträning ikväll också. Igår hade jag innebandyträning, första gången som det inte krockar med fotbollen eftersom vi bytt dagar nu. Glädjen att få gå var enorm! Helt underbart, och roligt som fan vare!
 
 


Johanna och jag har skapligt tråkigt. Men vi ä vä gla ändå vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0