Ibland så är en dröm det finaste man har.

Söndag kväll och jag känner mig inte allt för pigg på en ny skolvecka. Skulle helst av allt bara va hemma och typ ruttna i en vecka, inte ha ett skit i skolan att göra. Satan vad gött det skulle vara! Men icke sa nicke. Men det är ändå rätt så lungt i skolan, men snart börjar helvetet, det känner jag på mig. Har ju börjat med två nya kurser, Media och Naturkunskap2. Vi har haft 4 lektioner i median och har redan haft 4 uppgifter. Hon bara möljer med uppgifter, haha! 
Under helgen har jag inte fått mycket gjort heller, har bara slöat. Match ledig helg så jag har inte gjort mer än att ha slöat och sådär. Övningskörde faktiskt idag också, roligt! Hoppas på körkort då jag har uppkörningstiden, men magkänslan säger mig att jag kommer kugga på uppkörningen. Ja det ante mig! 
 
Tänkte att jag skulle ta en bild och möts av denna, haha! Kul att du lånar kameran ibland johanna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0