Jag behöver höra dina ord, efter månader av omotivation.

Onsdag idag och jag har hjälpt mamma att flytta in grejerna i huset. Får se när jag gör premiärnatten. Ska bli så roligt när allt är på plats så att man bara kan bo liksom. Imorgon är det dags för praktik igen. Har det faktiskt bra/roligt på praktiken. Fick måla igår, målade faktiskt 1 och ett halvt rum. Roligt att lära sig tills senare om man ska göra iordning när man flyttar någon gång. Så för att vara första gången och för att det var jag, klompedompa så tycker jag ändå att det gick skapligt bra ändå :)
 
Ska nu packa ihop innebandygrejerna och dra iväg på träning. Härligt! Dock är jag trött som en gris men när man väl är där så piggnar man ofta till även fast det innan känns som om man inte orkar röra sig en meter utan man vill bara ligga å vila/sova.
 
Finner inte ord för denna man! Snygg så in i och bäst av allt så gör han bra musik!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0