miserabelt

Skulle inte säga att jag glädjs över tillvaron. ser inte mycket ljus i vardagen för tillfället. Tur att jag i alla fall har musik som förgyller allt, när som helst.
Har idag inte gjort ett dugg. Haft väldigt långtråkigt, vilket jag iofs haft hela lovet. Har ärligt talat inte hänt ett skit. Det enda värda jag gjort är att ha tränat. Tur att jag gjort det iaf :) Längtar efter något att se fram emot. En sak är ju faktiskt att jag ser fram emot att huset i Ransäter ska bli klart så att vi kan bo där.
Imorgon ska jag och mitt UF-företag hålla i halloweendisco för barnen, hoppas det kommer många! Skulle vara riktigt roligt om det blev lyckat.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0