om det fanns nåt mer att ge så hade jag gett allt, du är värd det.

Nu är det äntligen helg! De kommande fem veckorna kommer bestå utav praktik. Skönt att slippa skolan må jag säga. Känns både bra och dåligt i skolan. Vissa ämnen känns det jättebra i för tillfället och andra är helt åt fan. Som exempelvis matte. Men överlag ser det att bra ut tycker jag.
Imorgon är det dags för match igen och jag hoppas verkligen att vi kommer hem med en vinst även denna gång! Känns så himla roligt att vi har vunnit alla våra hittills spelade matcher. Skulle vara riktigt kul om det kunde hålla i sig säsongen ut. Har inga andra planer inför helgen. Förutom att pappa har gett order om att jag ska sortera mina kläder i garderoben och städa rummet. Det skulle bestämt ske innan helgens slut, bäst att lyssna...
 
"misstag man gör är framtida erfarenheter"
"man är inte mer än människa"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0